remontujemymieszkania.pl

Pod tym adresem internetowym (remontujemymieszkania.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane serwisy są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze fraz kluczy, najczęściej wyszukiwanych przez internautów szukających usług lokalnych, alergolog Warszawa, remonty Lublin. Tego typu adresy znacznie prościej zapamiętać, a serwisy z takimi domenami są prostsze w pozycjonowaniu.


2. Nie widzę nazwy dla swojej działalności? Co możecie dla mnie zrobić?

Napisz nam, czym się zajmujesz, a wynajdziemy na pewno stosowną domenę, zawierającą najlepsze słowa kluczowe. Po prostu napisz do nas!


3. Posiadam już stronę swojej firmy, po co mi kolejna witryna online?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

W naszym systemie takie koszty nie istnieją! Płacisz tylko miesięczny czynsz za stronęWWW, w którym zawiera się również przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych dodatkowych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Jedynie co miesiąc czynsz.


5. Jak piszecie tekst dla serwisów klientów?

Najważniejszym strony internetowej są jej treści, a konkretnie ich struktura i język. By zatem opracować teksty, potrzebujemy jak najwięcej wiadomości o Twojej firmie. Tylko w taki sposób wynajdziemy kwestie, które zaciekawią potencjalnych klientów. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztę zrobimy sami: tworzymy teksty, by były interesujące dla klientów, ale i spełniały kryteria optymalizacji strony w Google. Gwarantujemy teksty dostosowane do stylu Twojej działalności, walory marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą wykorzystane na serwisach zdjęcia?

Stosujemy ilustracje z najpopularniejszych internetowych banków zdjęć. Oczywiście możesz udostępnić naszej firmie swoje fotografie, o ile posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę przerobić w zaprojektowanym dla mnie WWW?

Dajemy klientowi wykonaną przez nas stronę WWW z prośbą o akceptację. Masz 2 tygodnie na spisanie wszelkich zmian. Gratis poprawimy serwis.


8. Do kogo jest propozycja?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych klientów stanowią również lekarze. To właśnie takie firmy zazwyczaj potrzebują pomocy w internecie, ponieważ najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Zleceniodawca może posiadać własny swojej strony, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway zawsze musi być abonentem nazwy serwisu.


10. Czy mogę przekierować inny adres na wynajmowany serwis?

Tak, jest to możliwe. Chętnie wyjaśnimy, jak to sprawnie wykonać.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za stworzenie tekstów na strony internetowe dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od tworzenia przekazów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz poprawki na swoim serwisie internetowym, napisz zgłoszenie do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!