remontujemymieszkania.pl

Pod tym adresem internetowym (remontujemymieszkania.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wydzierżawić?

Wynajmowane strony internetowe są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze słów kluczy, najczęściej wpisywanych przez internautów szukających usług lokalnych, malowanie Częstochowa. Tego typu adresy znacznie prościej zapamiętać, a strony z takimi nazwami są łatwiejsze w pozycjonowaniu.


2. Nie znalazłem nazwy dla swojej firmy? Jak możecie mi pomóc?

Napisz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a znajdziemy na pewno stosowny adres, zawierającą najlepsze słowa kluczowe. Po prostu skontaktuj się z nami!


3. Posiadam już swoją stronę WWW, po co mi kolejna strona?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie domeny?

We współpracy z nami takie koszty nie istnieją! Klient uiszcza tylko miesięczny abonament za serwis, w którym jest również przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Jedynie miesięczny abonament.


5. Jak opracowujecie treść dla serwisów klientów?

Najważniejszym strony internetowej są jej teksty, a dokładnie ich struktura i język. By zatem opracować treści, potrzebujemy jak najwięcej informacji o Twojej działalnośći. Tylko w ten sposób znajdziemy rzeczy, które zaintrygują potencjalnych klientów. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztą zajmiemy się samodzielnie: tworzymy treści, by były ciekawe dla czytelników, ale i realizowały kryteria dopadowania strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy teksty dostosowane do stylu Twojej firmy, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą wykorzystane na serwisach ilustracje?

Wykorzystujemy fotografie z największych internetowych banków zdjęć. Oczywiście możesz udostępnić naszej firmie swoje zdjęcia, pod warunkiem że masz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w opracowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientowi przygotowaną przez nas stronę internetową z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 10 dni roboczych na przesłanie wszelkich uwag. Bezpłatnie dokonamy zmian serwis.


8. Dla kogo jest adresowana oferta?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych odbiorców stanowią także lekarze. To właśnie tego typu przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują marketingowego wsparcia, gdyż nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Klient może posiadać inny adres swojej strony, który my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem domeny.


10. Czy mogę ustawić inną domenę na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Na pewno wytłumaczymy, jak to prosto zrealizować.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za pisanie tekstów na serwisy WWW dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od pisania tekstów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. Jak mogę zgłaszać zmiany na serwisie?

Gdy tylko potrzebujesz poprawki na stronie WWW, napisz zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!